Baranyai János Vasútbarát és Modellező Klub Veresegyház


HÍREK
Archívum
- 2013.03.13.

A klub életéről, programjainkról a CSD motorvonat felújítási munkálatairól , a kiállításokon készült képekből talál albumokat itt, amelyet klubtagjaink készítettek. Nézze meg archiv felvételeinket!

Honlapkészítés, webáruház készítés a leggyorsabban. Akár még MA!





Hoxa 120x240

Látogasson el a Modellezés lap.hu -minden ami modellezés oldalra


Linkek
- 2011.06.14.

Hatvani Liszt Ferenc klub

Baross Gábor Vasútmodell és Vasútbarát Klub

Szegedi Vasúttörténeti Alapítvány Vasútmodellező Baráti Köre

Gerecse Vasútmodellező Közhasznú Egyesület

Pannónia Vasútmodellező Klub

Meteorológia Pártai Luciával

Nemzetközi fuvarozás, Rolling Cars


MAVOE

Szombathelyi Vasútmodellező és Vasútbarát Egyesület

Hajdú Expressz Vasútmodellező és Vasútbarát Egyesület

Flexbit Korlátolt Felelősségű Társaság

Flexbit vasútmodell webáruház

Vasúttörténeti Alapítvány Szeged

IHO


Weblap kellékek, naptárak, órák








Látogasson el Veresegyház testvérvárosának Schneeberg városhonlapjára



Tanusítvány
- 2016.05.07.

A www.terepasztal.shp.hu/hpc/web.php?a=terepasztal a
MegbizhatoOldalak.com által


Magyarország nyitólapja





2015-ben a Közlekedési Múzeumnak átadtuk megőrzésre a kocsikat.




2011.03.9-től a szolnoki Aba Novák Kulturális Központban állítottuk ki az indonéz kocsit a szegediek gőzmozdonyával összekapcsolva.


Fotó:Gombos István














Lentről nézve..




Az Indonéz kocsi komoly átalakításon esett át. Az "A" oldalán ütközőket szereltünk fel illetve csavarkapcsot, mivel a Szolnoki kiállításunkon a szegediek 303.001 gőzmozdonya fogja vontatni. Az átjáró gumi harmonika a hét végén kerül felszerelésre.
A pályaszám a későbbiekben fog felkerülni rá, ami
CW9305 PJKA

2011.02.02.

Fotó: Gombos István




Mivel az Indonéz kocsi egy keskeny nyomközű, a forgóvázat is ki kellett cserélnünk normál nyomtávra.
Ideiglenesen OSZZSD forgóvázat kapott.

2011.02.02

Fotó: Gombos István




Az utastérbe az alapos takarítás után minden visszakerült a helyére.
A Szolnoki kiállításon tető nélkül lesz bemutatva a közönségnek, hogy minden részlet látható legyen.

2011.02.02.

Fotó: Gombos István




A vagon "B" végén mindent visszaraktunk eredeti állapotába.
Az átjáró harmonika teljesen felújítva.
A középütköző is teljesen fel lett javítva s a helyére került.

2011.02.02.

Fotó: Gombos István




A kiszerelt keskeny nyomközű forgóváz felújításra vár.

2011.02.02.

Fotó: Gombos István




Forgóváz 2.




Forgóváz 3.




Forgóváz 4.



Minket találtak az országban a legalkalmasabbnak a feladatra s ezért
újabb relikviával gazdagodott a veresegyházi Baranyai János Vasútbarát és Modellező Klub. A győri Széchenyi István Egyetem Közúti és Vasúti Járművek Tanszéke ajándékozott részünkre- Dr.Nagy Vince Tanszékvezető és Orbán Tamás Tanszéki mérnök közreműködésével - megőrzésre és felújításra 3 db 1:10 méretarányú modellt. Az egyik CSD II.osztályú termes személykocsi, a másik kettő PJKA Indonéz vasutak járműve. 1067 mm nyomtávú. Az egyik III.osztályú személykocsi, a másik pedig podgyász és postakocsi. Az biztos, hogy mind a három jármű eredetijét a Győri Vagon és Gépgyár gyártotta az 1970-es években.


Gombos István
klubvezető

Egy pár általam készített kép látható a modellekről.







Győrben fotózva elszállítás előtt




MÁV Y típusú B osztályú termes személykocsi




B 2.osztályú kocsi homlokfala




MÁV 2.osztályú termes kocsi belseje




MÁV 2.osztályú termes kocsi ülései




MÁV OSzZsD személykocsi forgóváz




MÁV OSzZsD személykocsi forgóváz




MÁV B 2.osztályú termes kocsi belseje




Indonézia számára készült 1067 mm nyomtávú 2.osztályú személy és podgyász kocsi készítette a Rába Vagon és Gépgyár Győr az 1960-as években




Indonézia részére készült kocsik ütköző és kapcsoló szerkezete.




Indonézia részére készült 2.osztályú kocsi ülései




Indonézia számára készült podgyász és posta kocsi belseje




Más szögből fényképezve a podgyász és posta kocsi